onsdag 27 juni 2012

WE WOOD

Jag såg att postlådan var smockad med post.
Tänkte att det var vinsten från Weleda som kommit och visst var det så.
Där fanns även ett traderaköp med sängkläder till Kotten.
Men där var mer.
Utan min vetskap hade jag vunnit änn en tävling!
Postlådan är min skattkista!
För någon vecka sedan gick jag in på Livinggreen.se och såg att de hade en tävling i sammarbete med We Wood.
We Wood gör klockor i 100% trä, förutom skruvarna då.
För varje såld klocka planterar We Wood ett träd.
Så, jag slängde in ett bidrag i tävlingen och tänkte inte mer på det.
Men när jag öppnade min skattkista nyss så låg där en klocka.
I trä.
JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN!
Jag som suktat efter en sån klocka hur länge som heeelst!
JAG VANN!
Och idag är det näst sista kvällen på jobbet, allt känns väldigt lätt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar