lördag 30 juni 2012

LÖRDAGEN

Idag blev det en spontantripp till Kungsbacka och våra vänner Emelie och Jonas.
Shopping på Freeport och Kungsmässan.
Snickelisnack om ditt och datt.
Hittade också en gammal vän från gymnasiet på Kungsmässan.
Kramkalas!
Tänk att man bor så nära men nästan aldrig ses?
Dålig prioritering.


Nu sitter jag utslagen vid tvn.
Sammandragningar.
Smärtsamma sådana.
Imorgon är det ju loppis, jag hoppas att jag ska klara det.
Eller vad säger jag, klart jag klarar av att loppa men undra sa flundra hur jag är efteråt.
Den dagen, den sorgen.
Imorgon hoppas jag på att hitta massa fint tyg.
Helst rött.
Det ska bli ytterligare ett lapptäcke till Kotten.
Till vagnen, i rött.
Sen är jag ute efter sängbord och förvaring.
Typ hyllor, bänkar eller något som rymmer mycket bröte.
Jag är trött på IKEA's möbler.
Opersonligt och dyrt i längden.
Ja, jag är supertaggad för imorgon!

Här är en bild från ikväll.
Snart v 32 ju!
Och jämför man med förra veckans mage så har den nog sjunkt en aning.
Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar