fredag 15 juni 2012

ARLAMORGON

En ofrivillig arlamorgon.
Jag drömde att det var jag och tre vikarier på jobbet en kväll/natt.
Allting var lugnt, vi satt till och med och kollade på film med chips, marchmallows och glass till.
När vi väl ska åka ut och jobba igen så är det ingen av vikarierna som har gjort det de ska göra.
Vi ligger alltså flera timmar efter och det är mitt i natten.
Paniiik!
Tanterna och gubbarna sitter och väntar på att få gå och lägga sig!
Paniiik!
Samtidigt sitter en kompis och petar på mig och skrattar.
Fy sjutton så sur jag var!
Precis när chefen kom så vaknade jag, var megastressad och irriterad.
Ja, jag behöver verkligen en tid ifrån jobbet.

Så då är det väl bara att stiga upp.
Sy lite i väntan på att mister vaknar.
Redo för en dag med fina vänner från Kungsbacka!
Jag hoppas solen kommer fram så vi kan grilla.
Annars blir det till att testa ett nytt hemligt recept..
Håhå!
Jag tänker hålla det receptet hemligt för alltid.
Alla kommer komma ihåg mig och längta efter just den rätten.
*känner mig lite häftig*
My smarry little secret.

Så god morgon!
Sicken härlig lördag som ligger framför oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar