fredag 15 juni 2012

FIXFREDAG

I morse målade jag klart det sista på spjälsängen.
Nu står den färdigbäddad i sovrummet.
Älgen, kaninen och elefanten väntar på Kotten.

Lunchen blev på stan med min gamle vän Annie.
Lite favoritsallad, en ceasar, på Roberts och lite promenixande på staden.
Sen for hon hem och jag cyklade till Furet för att köpa barnkläder.
Farligt, farligt.
Det blev en liten hög.
140:-

Nu ska vi snart iväg till Bulls uteservering för lite matintag.
Tyvärr visas den där jäkla fotbollen.
Fast, det är ju därför vi kommer sitta där.
Våra vänner är intresserade.
Jag funderar på att byta vänner.
Höhö.
Nej, det blir öronproppar och massa mat, sen sitter jag i min egen värld.
Jag är dock fruktansvärt tacksam över att Jacob inte heller tycker om fotboll!
Jag gjorde ett bra val trots allt, han har sina ljusa sidor!
Men ja, solen skiner och jag är ledig!
(5 kvällar kvar att jobba...)
Ha det gött hörrni!

2 kommentarer:

  1. Åh, kotten kommer älska sängen, det bidde ju superbra! Nästan så att jag är lite sugen på att övernatta i den...

    SvaraRadera
  2. Vilken fin säng! Vi måste ta och kika efter en säng vi med, bara sambon kan ha någon ledig dag ifrån jobbet. Blir liksom lite sugen på att montera en liten säng i sovrummet jag med... även om det är lång tid kvar innan KB kommer.

    SvaraRadera