tisdag 19 juni 2012

VINNARE!

Ojoj!
Jag tror minsann att jag vann?
Med tanke på att jag plockar runt 100 fyrklövrar varje år så borde jag vinna oftare.
Men nja, jag har inge vidare tur i tävlingar men nuså!
Jag har vunnit ett kit från Weleda med

Calendula Shampoo & Body Wash, 200ml
Calendula Zink Cream, 75ml
Calendula Body Oil, 200ml
Calendula Body Lotion, 200ml
Calendula Cream Bath, 200ml
Värde 625 svenska kronor!

Inte illa!
Nu har Kotten något att glädjas inför.
Hör du det där inne?
Du har mer produkter än vad morsan har och du är inte ens ute än.
Galet!
Tack Jennifer, för tävlingen och för att du fick mig att fortsätta tro på mina små fyrklövrar!

Nu ska jag skutta upp ur sängen.
Ja, jag sover så länge jag kan medans jag kan.
En får ente vara dum!
Jordgubbarna ligger illa till och idag ska jag försöka göra en fin hätta!

Ps. Jag vann, jag vann, jag vann, jag vann...!!! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar