torsdag 12 juli 2012

FULLT UPP!

Tiden hos mediumet var som vanligt jättebra.
Jag fick höra av en gammal granne, min älskade farfar och min favorittant från jobbet som också var enligt henne min adoptivmamma.
Fina, fina människor som fortfarande finns där för att guida.
Jag saknar er.

Jag och Julia har haft fullt upp detta dygn.
Det började vid midnatt då lillebror sköt ett vildsvin.
Styckning och fix mitt i natten.
Sen klev vi upp på morgonen och drog till Lager 157.
Sedan bakade vi tårta och lagade mat.
Efter maten tog vi en tur med fyrhjulingen.
Jag tyckte att Julia skulle provköra lite så vi bytte plats.
Hon la in backen, puttrade bak lite och sen skulle hon byta växel.
Det slutade dock med att hon satt med växelspaken i handen och fick backa hem ekipaget till lillebror som fick svetsa till den.
Så vi struntade i att köra mer, något sa oss att det inte riktigt var menat att vi skulle göra det idag..
Nu på kvällen drog vi ut och fiskade.
Julia fick en gädda, lillebror 5 abborrar och 1 gädda och jag fick 5 abborrar.
Spännande dag på landet.
Det finns alltid massor att göra här!
Nu ska jag sova sista natten här för imorgon bär det av mot Halmstad igen.
Jag längtar hem efter min Jacob, lägenheten och mitt pyssel.


Dagens bildkavalkad!
Känsliga läsare varnas, starka bilder förekommer..typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar