onsdag 11 juli 2012

ÄNTLIGEN ONSDAG!

Igår blev det en visit hos farmor och sedan några timmar hos kusin med sambo.
De flyttade ut till sin går för typ 2 år sedan och jag har inte vart där innan.
Skäms.
Superfint hade de det och jag blir inte mindre sugen på att flytta ut utanför stan.
Kattungarna höll mig sällskap på soffan medans vi tryckte i oss våfflor och cider.

Nu sitter min vän Julia på bussen från Halmstad för idag ska vi träffa ett medium.
Som jag längtat!
Sist jag träffade henne, mediumet alltså, var förra sommaren!
Ett år har gått och mycket har hänt.
Jag hoppas få höra från min tant från jobbet som gick bort för en tid sen.
Jag skulle kunna sitta hos mediumet hur länge som helst, det får mig att känna mig trygg.
Mindre ensam.
Jag vet att farfar alltid finns där men ibland behöver man höra det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar