måndag 9 juli 2012

FRIHET

Jag kan liksom inte förstå hur någon vill bo i en stad när detta fina gröna finns?

Jag älskar Sveriges natur.


Sista bilden visar vart lillebror har tänkt att bygga en stuga till oss.
Och där jag tog kortet ifrån kommer det så småningom vara en damm.
Min bror har tusen planer!

Efter en kantarellsmörgås och rabarberpaj, allt egenplockat, så ska jag sova gott.
Kotten bökar runt därinne.
Tänk vad konstigt det kommer att bli sen när Kotten inte är där inne och krånglar runt.
Ingen som petar på en, eller skakar, eller hickar.
Bara tyst och tomt om man inte ser till tarmarna.
Nåväl.
Jag längtar i vart fall efter att sova på mage igen.
Natti!

1 kommentar:

  1. Har också tänkt på det... att det blir lite skumt.. tomt... samtidigt så längtar jag efter att få vara själv i min kropp, och som du skriver... att sova på mage!

    SvaraRadera