fredag 3 augusti 2012

1 MÅNAD!!!

Galet.
Såg precis dagens datum.
Om en månad är det beräknad förlossning.
Tiden rasar iväg som en gasell, jagad av tio lejon.
Supergalet!

Jag är inte rädd för förlossningen.
Jag känner mig rätt redo även om jag såklart undrar hur jag och Jacob kommer reagera.
Jag funderar fortfarande kring smärtlindring och sådär.
Just nu läser jag mycket om dyktekniken och mindfullness.
Jag är öppen för att allt kan hända.
Det blir lite som det blir.

Vi längtar efter Kotten.
Vi undrar om namnen passar?
Vi undrar hur livet blir sen?
Vi längtar efter att få använda vagn, kläder och allt jag sytt och det vi fått.

1 månad i datum men hen kan komma när som helst egentligen.
Vi ser helst att det tidigast blir om två veckor.
Tiden får utvisa.
Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar