fredag 8 februari 2013

SLAGEN HJÄLTE

Aston vaknade, mindre förkyld.
Jag vaknade, mycket förkyld.
Jekla skit, tänkte jag.
Gick på en promenad för att få Aston att somna vid lunch.
Kände mig som en sunkig gammal strömming.
Då fick jag ett meddelande som gjorde hela dagen fin och sen gick jag hem och var glad.
Förkyld och glad.
Meddelandet är inte officiellt ännu så kan intr outa det förrän imorgon kanske?
Så glad vart jag i alla fall att jag fick lite energi till att måla tavelramarna som jag fyndade på loppis härom dagen.

Men nu, nu ligger jag utslagen i sängen.
Jag kan inte andas och huvudet bultar.
Jag måste äta med och jag känner inga smaker.
Jag försöket fundera ut något riktigt äckligt (ja mamma, något mindre gott) som jag kan passa på att äta.
Jag kommer inte på något.
Förslag mottages gärna.

När den äckliga maten är färdig så ska jag masa mig ut till tvn för "Farmen".
Japp, jag följer farmarna.
Det är kul att se hur människor samspelar eller snarare ickesamspelar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar