torsdag 21 februari 2013

RASKAR VIDARE

Det är liksom fullt upp hela tiden.
Jag känner mig lugn men har en ständig att-göra-lista.
Beställa saker till bröllopet, planera packning inför fjälltrippen, fixa projekt, ta hand om bebis, försöka ta hand om migsjälv, relationer och lägenhet.
Tjoflöjt!
De senaste dagarna så har vi träffat Annelie och Nils, träffat föräldragruppen över massa fika och djur (Aston jublar såfort kisar visar sig), jag har gjort mitt första gympass på nästan ett år, fått mitt livs första munsår (vafaaan?), brottats med en bebis på skötbordet, försökt mata en bebis med sötpotatis och hallon och vi har också hunnit med en sväng på loppis där jag hittade fler tavelramar till vardagsrummet.
Jag loppade också ett par solglajjor till Aston.
Yeah!
Nu inväntar vi bara sol, bad och pina colad(a).
Det kommer att bli en grym sommar detta!

Imorgon äre fredag, det gillas!
Ta hand om er och varandra!








1 kommentar: