tisdag 5 februari 2013

SAMMANFATTNING

Dålig på att inlägga.
Jag är så trött hela tiden och jag känner att jag rabblar på om samma saker.
Helgen var i alla fall fin.
I lördags träffade jag en gammal barndomskompis och hennes sambo.
Hej Malin!
De kom och fikade,
vi tjötade,
Aston fick fina presenter och vi hade det allmänt trevligt.
Det är så kul att träffa gamla vänner!

Nu bor vi i svärmors hus och passar hennes katt.
Eller, egentligen är det ju vår katt som vi dumpade här innan Aston kom.
Så ja, nu när hon är i Vietnam så får vi vakta kissen och dess bostad.
Sif, katten, har ogillat Aston väldigt starkt.
Jag förstår henne.
Det var ju ändå han som gjorde att hon fick flytta.
Nu har hon det dock bättre än bäst.
Hos Anki får hon mjukmat och godis varje dag.
Nu har hon i alla fall accepterat Aston.
Han får till och med ligga på samma fint och klappa(?) henne.


Jag är inne i en syfas nu.
Måste.
Sy.
Något.
Så det är genomgång av stadens loppisar efter fintyger.
Som om inte jag har tillräckligt hemma?
Jag måste tipsa Halmstaborna, eller andra loppisinbitna, om att Emmaus har rea.
Jag fyndade tre stora, guldiga, böljande ramar som ska målas om för 30:- (meeegafynd!)
Jag hittade också Astonkläder (10:-/st) och kläder till mig (20:-/st.
Dessutom åkte det med några klädesplagg som jag ska sy om till byxor för kottis.
Pyssla, pyssla, pyssla!

Imorgon äre babysim och sen får vi se vad vi orkar.
Sist fick vi klara oss utan svärmors hjälp vid omklädning och både jag och Aston gick hem och sov som furor.


Åh, åh!
Ännu en sak i detta osammanhängande inlägg.
Idag har Fia och David BF.
Vi sitter och studsar av förväntan.
Astons BFF.
Höhö!

C ya layer sk8er!
Jagärcool#
Jaghatarfortfarandehashtags#

1 kommentar: