måndag 21 januari 2013

ZZZ

För er som undrar över våra sömnrutiner.
De som inte finns.
Höhö.
I alla fall, Aston sover, om jag har tur, 2-3 timmar i rad.
Han somnar alltid mellan 00-01 och kan efter där ha en lite längre sovperiod, som sagt, men efter det första uppvaket så vaknar han en gång i timmen fram till 9 ungefär.
Jag försöker lägga tillbaka honom i sin säng när han somnat om men oftast ligger han kvar hos mig för att jag inte pallar hoppa upp ur sängen stup i ett.
Det blir ju som massa ofrivilliga sit-ups.
Sånt håller jag inte på med.
Så, dåligt med sammanhängande äre som gäller här.
Jag fattar inte hur vissa kan ha pluttar som sover typ från 21-06 utan ett enda uppvak.
Lyxlirare.
Ni ska bara veta att det slår tillbaka senare.
Jah försöker i alla fall inbilla mig det.
För visst ska det va rättvist?

Nä, nu ska här sovas för Aston snirkelisnarkar, typ.
Imorgon äre bäbis/mamma-träff i Laholm.
Kul!



Bild från dagens picknick och promenad med Ämelie!
Fina dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar