tisdag 1 januari 2013

GOTT 2013

Ett spännande år har börjat!
Aston började redan på 12slaget.
Medans hans föräldrar stog i fönstret och skålade med grannar så vände han blad genom att för första gången vända sig från rygg till mage!
Söte!
Nyårslöften jag har är att:
- Vara en bra mamma, mer tålamod önskar jag!
- Sitta mindre vid facebook, det stjäl enbart dyrbar tid.
- Mitt projekt ska startas upp.
Har ni några?

Så, nu är bara frågan vad vi ska göra på årets första dag?
Vi tänkte:
- Väla! Där lär va tomt på folk idag!
Japp, det är stängt.
- Gekås, där lär va rätt lugnt idag!
Japp, det är stängt.
Kvar är maxi men det känns inte så spännande så det får nog bli en hederlig gammal promenad.
Ha en bra dag 1!

2 kommentarer:

  1. Japp.. jag har ett löfte till mig själv. Skrev om det på bloggen också, så jag drar den korta versionen här: inte låta energitjuvar sno mer av min tid/ork, lägga all min tid på min nya familj och att må bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där med energitjuvar känner jag till, sånna ska man undvika.
      Jag ska nog skriva till att sluta lägga energi på de människor som egentligen inte bryr sig.

      Radera