söndag 6 januari 2013

HALVDÖD

Ja.
Det händer inte mycket här.
Mitt fokus ligger på att fånga sömn.
Jag är ungefär som ett rovdjur som inte fått kött på flera veckor.
Galen.
Huvudvärk och svartningar för ögonen.
Jag hoppas Aston hittar tillbaka till sin långsömn snart.
Annars får han hitta en ny mamma.
Jag har dessutom massa saker att fixa och tänka på men det går inge bra när man är trött.
Så det blir lätt ångest av att inte räcka till.
Men, jag hoppas som sagt på bättre tider!
Vi fick en bilbarnstol till Aston igår, av en kusin, så nu slipper jag tänka på det.
Gött!
Man vet ju inte om han växer ur sitt babyskydd innan vi åker på skidresan i Trysil i mars.
Som sagt, en sak mindre att tänka på.

En kul sak är att det snart är februari.
Då och därrunt så ska det komma 4 nya bebbar till världen.
Sååå kul!
Jag är sååå avis!
Den där stunden efter förlossningen när allt är nytt och allt är så fint.
Ja.
All lycka till er!

I eftermiddag blir det tårtkalas hos svärmor och vi ska nog planera min tärnklänning till det stundande bröllopet.
Spännande!

Ha en fin söndag och ta hand om vara dra!



Aston från Hallandsposten.

1 kommentar:

  1. Huu, låter jobbigt! :( Hoppas du får sova ikapp lite snart. Inte drägligt liv det där.

    Blir gråtfärdig... är redan nostalgisk över förlossningen och tiden efter. Tänk.. åh.. nej jag vet inte, för mycket känslor.. hittar inte rätt ord! Kärlek.. kärlek och allt var nytt och ändå så självklart.

    Jättesött kort på lilla busfröet!

    SvaraRadera