torsdag 24 januari 2013

DAGAR

Tisdagen spenderades i härliga Laholm hos fina Annelie och Nils.
Bebisträff med Melvin och Lionel och deras mammor.
Annelie visade bjöd på godaste fisksoppan!
Fisk är skitsvårt att tillaga enligt mig.
Bra med nya recept!
Annelie, jag snodde bilder av dig.
Mehehe.

Igår var det babysim och Aston gjorde sitt första ansiktsdyk.
Han älskar att bada!
Som en liten silverfisk.
Eller guldfisk.
Typ?
Sprattlar och skrattar gör han i vart fall!

Idag kikade vi på ett hus.
Som vi längtar efter att få vårt egna.
Den här gången blir det nog inget dock.
Det var hundra andra som kikade på det så budgivningen lär gå bananas.
Särskilt då det ligger i ett fint område.
Men men, man vet aldrig!
Ödet.

Imorgon blir det planering av Julias brudbukett.
Jag har, förutom att vara tärna och hålla i möhippa, fått äran att göra hennes bukett!
Så roligt!
Dessutom ska vi börja planera ett nytt projekt som förmodligen ska dras igång på söndaaag!
Vi är taggade!
Fortsättning följer...

Oh!!!
Föresten, ikväll drack Aston 150ml ersättning!
Sen fick han lite tutte som belöning!
Höhö!


Ta hand om er, kram!








1 kommentar:

  1. Hej!

    Läste just din kommentar i min blogg och ville bara säga att jag var in hit och kikade. Vilken fin liten kille du har!! Och bra skriver du också. Och, vi båda kommer få sova snart. Kanske. Det MÅSTE vi få :)

    SvaraRadera