tisdag 20 november 2012

SKITDAG

8.30
Tandläkarbesök.
Jag och Jacob slog vad om hur många hål jag skulle ertappas med.
3 sa jag, 4 sa han.
Det var ju faktiskt 5 år sedan jag gjorde en undersökning.
Ut kom jag med alla tänderna i behåll och dessutom hålfria.
Tji fick vi!
Bra början på dagen, tänkte jag.
Nu ska jag hem och vara glad, tänkte jag.
Denna dagen kommer bli grym, tänkte jag.
Så jag gick hem, satte mig i soffan och uppdaterade min iphone.
Det är sånt man gör på en fin dag.
Mitt i allt så bryts det och jag måste göra en fabriksåterställning.
Tack Apple för att massa saker försvann uti tomma intet.
Typ som kort och filmer på Aston.
Och jo, jag har icloud och jag försökte lägga över allt på datorn innan men itunes krävde en uppdatering först.
Suck.
Efter att ha tagit ut all ilska på Jacob och diskmaskinen då bestämde jag mig för att gilla läget.
Så jag satte mig i soffan igen.
Kom på att jag glömt skriva in tiden för första föräldragruppsträffen på torsdag.
Plockade fram lappen.
Träffen var visst idag.
För två timmar sen.
Satan?
Besviken och skitsur var det minsta jag var.
Jäkla skitdag!
Som tur va kom svärmor efter ett tag med god lunch och lösningar till Astons namngiving.
Så, slutet gott.

Här är en typisk bild på någon annans skitdag.


1 kommentar:

  1. Inga hål? :O Good job! ar sjalv orolig øver det dar med tanderna.


    Men trots en dålig dag så har du varldens finaste kotte :) <3

    Så fint køket blev! Åhh jag saknar er till tusen. Farligt att kolla din blogg :')

    Massa pussar

    SvaraRadera