lördag 17 november 2012

RUCKAD RUTIN?

Igår yttrade sig Jacob om Astons sovrutiner.
Han tyckte att Aston kunde lära sig att somna tidigare än 00.30.
Tydligen höll inte bebis med för här ligger vi nu vakna.
Klockan är halv 2 och Aston pratar med diverse föremål.
Tack Jacob.

Jag har i alla fall sett Breaking dawn del 1 nu ikväll.
Myskväll själv, jag och räkorna.
Och Aston då.
Nu är jag redo för morgondagens visning av del 2!
Sen blire projekt/framtidsprat med Julia efteråt.
Ungefär som en stor, söt, dessert.
Spännande!



1 kommentar:

  1. Hej hej,

    jag ville bara tipsa dig om att det pågår tävlingar fram till Jul i min blogg! Passa på att vinn lite julklappar eller något fint till dig själv. Nya tävlingar kommer upp flera gånger i veckan fram till Jul.

    Du hittar tävlingarna här: http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera