torsdag 29 november 2012

FINT

Igår kom min kringresande vän Silje på besök.
Nu under året har hon hunnit vara i Sydamerika och härja och sen drog hon hem igen för att sen ta hojjen och cykla själv genom hela europa ner till Kroatien.
Sen över till Italien och efter det Spanien.
Nu var hon äntligen hemma igen och kom för att mysa med oss.
Eller Aston var det väl egentligen.
Som alla andra.
Jag är inte bitter.
Hrm.
Sen idag tog hon bussen till Göteborg och jag drog på julbord med jobbet.
Vi har fått en ny chef medans jag varit borta.
Hon verkar smart hon.
Bjuder på massa julemat och ger alla julklappar.
Hon säljer in sig bra tycker jag!
Julbordet på Svea var grymt!
Makrill, rödkål, skinka, sill, västerbottenpaj, grönkål, ägg, lax.
Och ett stort bord med massa godis!
Mömsfillibabba.

Nu måste jag sova.
Jag ska ställa klockan på 9.30 så jag hinner upp för att boka biljetter till Robbie Williams.
Hoppas vi lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar