tisdag 29 maj 2012

V 27

Det känns som jag går från vecka till vecka på två dagar.
Just nu går allt snabbt.
4 veckor kvar att jobba men inga helger!
Härligt!
Jag fick en konstig känsla/tanke nyss.
En dag kommer jag gå från att vara supergravid till att inte alls vara gravid.
Det känns konstigt.
Helt plötsligt kommer jag vara något annat och jag kommer sakna magen.
Det känner jag nu i alla fall.
Om två månader i högsommaren kanske jag inte är lika förtjust i den längre...
I alla fall, vecka 27.
Jag mår kanonbra!
Tacksam!
Jag tänkte idag att jag som var inställd på att ha världens jobbigaste graviditet har hittils haft det så himla lätt.
Kommer min förlossning vara trippelts så jobbig bara för att väga upp det lätta?
Vi får väl se.

Idag var sista gången för mig på mammagruppen.
Den fortsätter i september.
Då kanske jag är där med en liten plutt?
Jag och Sandra kilade på kläder innan träffen.
Lite Newbie och lite från H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar