tisdag 29 maj 2012

MORGONBESTYR

Inatt har vi haft stängt dörren till sovrummet.
Katten ska avvänjas vid att ligga i sängen innan bebis kommer.
Inte det lättaste.
Hon rafsade på dörren hela natten.
Tillslut fick jag gå upp och gå ut med henne i köket.
Hoppas det kommer gå fort att få henne att vänja sig att vara ensam
på natten.

När jag vaknade kände jag för att sortera Kottens saker, vika om kläderna, kolla på sakerna och bara längta till september.
Idag ska jag in till stan och träffa Sandr innan mammagruppen.
Det blir några ny newbieplagg idag tror jag minsann!

Nu ska jag äta frukost innan städ.
Jag går på en tablettdiet känns det som.
Tur att jag hade lite jordgubbar att blanda ut dem med!

1 kommentar:

  1. hihi, det där ser ut som min diet oxå! Levaxin, Gravid-vitaminer och Järntabletter kanske? Men den där geléliknande kapseln har jag inte, vad är det? Omega-3?

    SvaraRadera