fredag 4 maj 2012

BITTER

Härliga lediga fredag!
Solen trängde sig igenom de grå molnen!
Jacob var ledig också!
Vad kan gå fel liksom?

Vaknade, hittade en Brio Happy för 2900, knappt använd!
K-k-kap!
Jag ville helst väcka honom bredvid mig men minns att man inte ska störa den björn som sover.
Väntade ut.
Två timmar senare går jag ändå in och hoppar på honom.
Fånga dagen säger jag lite sådär fint.
Jacob kan inte bestämma sig om vilken vagn han vill ha.
Jag går en sväng till bibblan och läser lite tidningar.
Kommer hem igen.
Jacob säger: Vi köper den!
Nästa sekund smsar försäljaren att vagnen redan är hämtad.
Tänker att, nu är det dags att tröstäta.
Olönt!
Min förkylning från hell gör att salamin på smörgåsen, tomaten och gröten smakar preciiis likadant.
Om det inte hade vart för Kotten så hade jag struntat i allt vad mat heter.
Nu sitter jag med en burk oliver.
Svarta, supergoda oliver.
Smaken känner jag ju såklart inte men jag vet att de ska vara goda.
Imorgon har vi trädgård/grillfest.
Solen kommer förmodligen inte vara med på partyt.
Förkylningen är inte inbjuden men känner jag den rätt lär den inte gå och våldgästa någon annan när jag har ledig helg.
Tack och hej.
Nu ska jag tugga vidare.

1 kommentar:

  1. Nej, tusan vad drygt! :( Hoppas ni hittar en till. Vi beställde en BRIO Happy i torsdags, tror det är en riktigt bra vagn. :)

    SvaraRadera