tisdag 22 maj 2012

INNE ELLER UTE?

Jag vet inte riktigt vart jag ska vara.
Sovit jättedåligt i värmen.
Dags att ta upp fläkten till sovrummet!
Ute är det supervarmt.
Solen steker!
Ska jag sitta inne med dåligt samvete och utan brännskador eller ute, full av d-vitamin och solig hud?
Är solning bra för bebis?
Det känns som det skulle kunna börja koka där inne?
Kokt minimänniska.
Usch.

Igår fick Jacob lite paket.
Tydligen har han varit snäll.
Han har sina stunder.
Han fick två biljetter till Hoffmaestro i sommar.
Jag ser mig som självklar till den andra biljetten. Såklart.
Sen fick han en smartbox med en upplevelse.
Ska vi ta en hotellhelg någonstans kanske?
Stockholm?
Det är gött när andra fyller år och man halkar med på ett hörn.
Hähä!

Nä, nu ska jag fundera vidare på mitt inne/ute- problem.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar