lördag 12 maj 2012

LÖRDAGSGODIS

Det var chokladbollens dag igår.
Det får bli idag istället!
Sen ska jag köpa godis också.
Och lite fina blommor.
Det är ju lördag för sjuttsingen!

Jag har funderat mycket på 3D ultraljud.
En vän är iväg på det idag och visst skulle vi också vilja se bebis mer på riktigt.
Men är det värt pengarna och vill man inte spara överraskningen till förlossningen?

Åh, en sak som jag inte är glad för...
Eftersom jag har min medicin, levaxin, så måste jag nu ta blodprov var fjärde vecka.
Jag avskyr dessa jäkla prover.
Det finns inget värre.
När man var liten fick man åtminstone ett bokmärke, en leksak eller en klubba.
Vad får man nu?
Inte ens ett "vad duktig du var!".
Suck.
Jävla sköldkörtel.
Jag ogillar dig starkt.
Fast, tack vare levaxinet så finns ju Kotten i min mage.
Så jag får väl tacksamt låta någon gräva i min hand.


Nu ska jag äta en tallrik med gröt sen ska jag åka och handla färg så Jacob kan måla om vårt soffbord.
Vårt fina gamla bord har blivit utbytt.
Med en bebis är det ingen höjdare med en lastpall på hjul till bord

2 kommentarer:

  1. HUR, HUUUUUR kunde jag missa chokladbollens dag? Va faaan... chokladbollar är det godaste som finns.

    Vi kommer få veta först på förlossningen. Men mest för att det helt enkelt inte blev så att vi frågade... och vi var väl lite oense, jag ville veta men sambon inte. Känns som om det är rätt kul med en överraskning också. :)

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt häftigt att få se bebisen i 3D, jag har gjort det med båda mina. Dom ser faktiskt inte ut som dom sedan gör när dom kommer ut, så det blir en överraskning för er ändå.

    SvaraRadera