onsdag 15 februari 2012

LEDIG DAG

Min enda lediga dag denna vecka.
Började med lite motionssim.
Lagom träning.
Sen skulle jag tokhandlat på Emmaus.
5:- per bebisplagg!
Men de hade bestämt sig för att ha stängt ytterligare en dag.
Begav mig till Eurostop för att småshoppa lite.
En present till J.
Vi firar hjärtedagen idag.
BULLDOG rekommenderas!
Naturliga produkter som verkligen är bra för huden!
Jag köpte after shave och shower gel.
Finns på Kicks bland annat.
180:- för dessa två.


Fri från parabener, sodium laureth sulfate,
artificiella färgämnen, syntetiska parfymer
& animaliska ingredienser.




Skor till mig.
200:-
Duger till att traska i minsann!
De enda gamla jag kan ha nu denna årstid läcker in.
Alltså kan jag inte alls ha dem.
Hela sulan hänger lös.
Smidigt Viktoria, smidigt.



Några ranunklar fick följa med hem och lysa upp vårt kök.
En av favoritbommorna,
helt klart.

Lasagneingredienser inhandlades också.
Och bananer såklart.
Min huvudföda just nu.




Nu blir det lasagnegöra!
Världens godaste blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar