lördag 18 februari 2012

HELGEN

Jag har en jobbehelg just nu.
Känns inte jättespännande och det är svårt att vara tyst.
Jag vill ju skrika ut och berätta om Kotten.
Jag väntar tills i veckan.
Det är nog så länge jag står ut!

Nu har jag berättat för min pappa och bror.
Morfar och morbror.
Min brors kommentar:
- Fan vad gammal jag blev nu då.
Annars var de båda glada.
Min bror har en förmåga att kunna le så mycket att det syns genom telefonen.
Fina, fina lillebror.
Det blir en bra morbror det!
Pappa hade anat att något var på G.
Det kändes så konstigt när han kallade mig stumpan i samma mening som ordet bebis.
En gång var jag hans bebis.
Sjukt.
Jag bad honom lägga undan lite fårskinn.
Det är perfekt för bebisrumpor!

Igår lunchade vi med svärfar, hans tjej och J.s syster.
Mitt i ett samtal säger J. bara att:
- Du, du ska bli farfar.
Det tog ett tag innan svärfar fattade!
Sen blev det kramkalas och massa gravid och bebisprat.
Alla blev jätteglada.
Pjuh, jag var skitnervös.
Man vet ju aldrig hur människor reagerar.

Om en timme eller två är det svärmors tur.
De kom hem från Thailand inatt.
Åh, de kommer få en chock!
Jag var ju med dem i Thailand och de misstänkte nog ingenting eftersom jag drack alkohol där.
Tyvärr.
Eftersom jag inte visste om Kotten så avstod jag ju inte från drinkarna.
Som tur var så var jag inte alls sugen för jag mådde sådär.
Så ag kan räkna alkoholen jag drack på mina händer.
Men, jag tror att svärmor och hennes kille kommer bli jätteglada!
Resultatet kommer senare.

Sen är det bara vännerna kvar.
Sen gör det inget om ryktet sprids.
Det är v bara lyckliga för.
Hela världen får veta om vår kärlek!
Vår Kotte!


En alkoholfri dundergod vattenmelonsdrink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar