fredag 29 mars 2013

PÅSK

I onsdags kom Jacob hem efter jobbet och sa att han mådde dåligt.
Dåliga vibbar.
Han gick och la sig i en timme och sen kom han upp och sa att han fortfarande mådde dåligt.
Då tog jag mitt pick och pack och drog till svärmor.
På natten där dök magsjukan upp, hos Jacob.
Pjuh!
Sen tog jag bilen till Ulricehamn på ett säkert avstånd från mer sjukdomar.
Nån måtta får det vara!
Här har jag kollat igenom massa påsar från farmor - tyger, böcker, pyssel och småskatter.
Aston har kört premiäråket på fyrhjulingen.
Vart på kalas.
Vart hos mitt medium - morfar kom direkt fram och skojade och höll låda! Fina moffa.
Aston har varit påskkärring.

Imorgon blir det lite middag med släkt, på söndag träff med vänner och måndagen är än så länge obokad.
Glad påsk på er!













1 kommentar:

  1. Åh en sådan märkbok har jag också! :)
    Hoppas karln snart mår bättre.
    Vilket flutt sötnosen har!

    SvaraRadera