måndag 25 mars 2013

KÄRA VÄNNER

Kära vänner.
Jag vet att det är en artighetsfras men fråga inte hur jag mår.
Det enda svar jag har är:
Trött.
Kära vänner.
Jag ber inte om hjälp i första taget.
Jan tänker alltid att jag ska klara upp mina egna, ibland självvalda, problem själv men nu skulle jag behöva en energiboost/glädje.
Lägg gärna lite i en burk och skicka på posten.
Det går också bra med lite lustgas eller något annat preparat för att slippa tänka.
I rökform går fint.
Det räcker till och med om det är vanliga cigaretter.
Tack på förhand.

3 kommentarer:

  1. Oj det här måste vi fixa ;)

    Ska baka glutenfria muffins imorgon tänkte jag. Det + vårsolen på min altan kan jag erbjuda?

    En kille i bärsele och en i vagn kan du få lite egentid och jag går en promenad?

    SvaraRadera
  2. Fina Viktoria! Tycker Jacob, Aston och Totte tar en grabbkvæll så kan du och jag gå ut och ata och snacka massa skit nar jag kommer! Jag kommer snart!!

    sander en kram och lite karlek i førskott!

    SvaraRadera
  3. *sänder över lite livsenergi*
    http://www.pravsworld.com/content/inspiration/14/life-begins-everyday

    SvaraRadera