torsdag 6 december 2012

SIMMAT

Idag var Aston i badhuset för första gången.
Utanför min mage, att tillägga.
Vi hade med oss min gamla klasskompis Sarah som är babysimsinstruktör.
Privatlärare skare va!
25 min med lite sång och olika grepp i vattnet.
Gick kanoners!
Ända tills vi kom in i duschen.
Där och då kände Aston att nu får det vara nog på vattnigheter.
Skrik, skrik.
Det var liiite meckigt att ha en skrikande bebis på axeln, försöka skölja av honom, in och byta på honom samtidigt som man frös själv. Försöka få honom nöjd, liggandes, in och snabbduscha själv samtidigt som man fintade bebisen med nappen.
Pjuh.
Tillslut tog vi oss i alla fall hemmåt igen.
Aston däckade totalt.
Av 3 timmar var det 25 min i vatten.
Tips - gå inte dit själv i början!
Jag vet inte hur jag hade klarat det utan Sarah.

När jag kom hem fick jag ett sms från finaste Totte, grannen ovanpå.
"Är du hemma? Kolla ut genom vardagsrumsfönstret."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar