måndag 23 april 2012

v 22

Ännu en ny vecka.
Jag fick frågan igår om tiden går sakta.
Nej, det tycker jag inte att den gör för tillfället.
Jag mår jättebra och har så mycket jag vill hinna innan Kotten kommer!
Samtidigt vill jag verkligen att den dagen ska vara här.

Igår bestämde vi oss för vagn.
Brio Happy!
Känns jättebra så nu ska vi bara hålla koll på blocket.
Vi hämtade en babysitter av några kompisar som jag håller på att klä om.
Först tänkte jag mig lite blommigt typ men valde ränder istället,
för Jacobs skull, haha!
Han är inte riktigt lika retrotokig.
Bild på sittern kommer.
Om den blir klar...

I helgen blir det Ulricehamn.
Träffa familj och släkt.
Fira morfar.
90 år!
Rota på pappas vind efter gamla bebisprylar blir det också.
En helg är alltid kort men den är sjukt kort när man åker hem.
Så många man vill träffa, så mycket man vill göra.
Nåväl.
Jag ser en framtid med mycket tid, då ska jag hinna allt.
Jag ska låtsas att jag gör det i alla fall.














 

Vid 16.30 så ska vi kolla på huset igen.
Jag är redan fast för huset, läget och trädgården.
Om det inte vore för de där jädra grannarna med de där jädra kalkonerna.
Jacob funderar på att bränna ner deras lada.
Inte helt okey men snart är jag där också.
Vår fina idyll.
Med kalkonbajs,
Vi får se.
Imorgon blir det bankmöte också.
Pengar, pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar