torsdag 26 april 2012

SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST

Jag skulle visa Jacob skillnaden när jag spänner magen och när den är avslappnad.
Det var ingen skillnad alls då jag knappt kan spänna magen.
Konstig känsla!
Det var egentligen inte det minsta roligt men jag fick världens skrattanfall.
Tårarna sprutade och Jacob fattade ingenting.
Tillslut gick det över och vi skulle åka iväg till Julia och Viktor.
Då övergick allt i onda sammandragningar.
Jag har inte haft ont av dem innan men nu var det obehagligt.
Lägga sig på sängen en stund.
Andas och slappna av.
Tillslut kunde jag gå igen.
Skrattar bäst som skrattar sist.

Jag lyckades tillslut fånga en liten spark.
Typ en sekund in i filmen så pass opp!
Kotten lyckas ju alltid sparka när jag pausar med filmningen.
Buse!
Förövrigt är hen mycket lugnare nu.
Inte alls lika mycket sparkar och buffar så kanske börjar det bli lite trängre?
Eller så tänker den bara lite mer Hakuna Matata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar