onsdag 28 mars 2012

TIRSDAG

En tant på jobbet säger att alla dagar med R i får man älska på.
Så hon lägger helt enkelt till R där det saknas.
Fin tant!

Idag har jag varit ledig.
Vad har jag då gjort?
Nä, ingenting.
Varit irriterad på möbler.
Helst skulle jag vilja slänga ut dem genom fönstret men jag orkar inte.
Trött.
Jag har gjort färdigt lövet till Liljevalchs konstutställning i sommar i vart fall.
Det får bli en tripp till Stockholm för att kolla in alla löven på träden.
Mitt löv klädde jag in i massa slipsar.
En slips fick brodyren FRIHET?
Jag orkade inte lägga så mycket energi på lövet som jag ville.
Mycket annat kom i vägen.

Ikväll blir det middag på Fridolfs.
Två fina vänner har förlovat sig idag och det ska såklart firas!
Kärlek!


Nu ska jag gå och hämta ut min nya Iphone.
Jag behöver skaka av min möbelirritationen och röra på min kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar