torsdag 1 mars 2012

BÄTTRE UPP

Idag vaknade jag av väckarklockan!
Så glad jag blev!
Äntligen kan jag sova igen.
Influensaförkylningen börjar släppa taget.
Idag lämnade jag huset för första gången på en vecka.
Gött att få se något annat än en tvskärm.
Jag var hos bm och lämnade lite prover.
Passade på att ställa mig på vågen också.
Jag har inte gått upp något på de här 14 veckorna.
Jag har ändå ätit som en häst.
Känns sådär att stå helt still men jag antar att det kommer,
någon gång.
Inte så spännande äventyr idag men som sagt,
frisk luft och människor.

Nu ligger jag framför datorn igen.
Kollar på tradera.
Letar info om olika bärsjalar.
Hamnde på sjalbarn.se.
Fastnade för Looma Sino.
En tunn trikåsjal.


Sjalbarn.se

Nu måste jag äta,
igen.
Sen får det bli något syprojekt.
Inget med nål och tråd då jag har skavsår efter lapptäcket.
Men jag har många idéer så det ska nog inte vara några problem att hitta något för symaskinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar