fredag 12 april 2013

SLOWFLOW

Vi drar oss framåt men det går inte snabbt.
Jag vänjer mig aldrig vid att inte få sova.
Aston har dock börjat sova mer ute i vagnen och jag kan börja se lite dygnsrytmer!
Han vaknar alltid på riktigt vid 7.30.
Typ på pricken, halv åtta, varje dag.
Sen somnar han i vagnen, på morgompromenaden, vid 10.
Han äter all mat nu också.
Gluff gluffs.
Skönt!
Jag ser ett slut på amningen, kanske.

Idag ska vi hugga träd.
Ett träd.
Och inte som förra helgen då allt fick fel.
Träden sattes i spänn i andra träd, traktorgrävaren som skulle pötta ner trädet gick sönder och paniken utbröt då trädstammarna lutade åt grannens hus.
Idag är huset kvar och furorna nere.
Med blåmärken och söndriga maskiner som följd.
Spänning i vardagen.
Jag försökte filma hela alltet och i mitt huvud såg jag hur många views videon skulle få på Youtube.
Möhöhö!

Så, upp upp och iväg.
Dags att skövla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar