onsdag 5 september 2012

BM, BÖS OCH BRAND

En förkyld tisdag.
Snoret porlar och det känns som mina knän aldrig kommer bli vad de var.
BMbesök, absolut sista innan förlossningen faktiskt.
Alla värden var bra och Kotten är fortfarande rörlig.
BM pratade om att stora huvuden inte riktigt borras ner.
Yeay!
Stort huvud, spännande.
Jag fick dock en tid för "ställningstagande" och igångsättning.
Måndagen den 17 blir sista dagen som gravid förmodligen.
Hoppas dock på att slippa igångsättning men det är skönt att ha ett bäst före- datum!

Det blev lite tröstshopping idag också.
Två bodys.
Sen stack jag till svärmor för att sy en byxdräkt till Kottis.
Det slutade med att svärmor slängde ut symaskinen genom fönstret då motorn började brinna.
Tydligen ska inte Kotten ha en byxdräkt?
Skam den som ger sig.
Jag testar med min maskin.
Hoppas vi slipper en rökfylld lägenhet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar